Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Zamówienia publiczne > Zapytania ofertowe
Zapytania ofertowe
-
Dostawa papieru kserograficznego do Centrali oraz do jednostek terenowych Urzędu Ochrony Konkurencji Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Dostawa materiałów biurowych do Centrali oraz do jednostek terenowych Urzędu Ochrony Konkurencji Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Badanie laboratoryjne 10 próbek produktów wyposażonych pod kątem spełniania wymagań zawartych w rozporządzeniu Komisji (UE) 2019/2020
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Wykonywanie usług poboru próbek paliw - rejon północ
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/885592
-
Wykonywanie usług poboru próbek paliw - rejon południe
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na badanie laboratoryjne próbek opraw oświetleniowych
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Usługa zapewnienie profilaktycznej opieki z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Urzędu
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/transakcja/852788
-
Zapytanie ofertowe na dostawę aktualizacji oprogramowania działającego w trybie on-premise do globalnego zarządzania klasyfikacją informacji
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/proceeding/invitations/849418
-
Zapytanie ofertowe na usługę stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz dostawę środków czystości
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/transakcja/825219
-
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi polegającej na umożliwieniu składania, przyjmowania i obsługi zgłoszeń o naruszeniach prawa, dokonywanych przez tzw. sygnalistów, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na aktualizację dokumentacji projektowej na Instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji VRF pomieszczeń biurowych budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/813076 -
Nadzór nad bezpieczeństwem sieci teleinformatycznej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Pogwarancyjna usługa serwisowa i utrzymaniowa systemu eInspektor2
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Pogwarancyjna usługa serwisowa i utrzymaniowa serwisu eInspektor2
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Świadczenie usług wsparcia przez okres 24 miesięcy dla Systemu EZD
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Sukcesywna i cykliczna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Wykonanie dwóch przeglądów okresowych systemu sygnalizacji pożarowej, systemu oddymiania, stałego urządzenia gaśniczego oraz jednego przeglądu okresowego przeciwpożarowych wyłączników prądu, drzwi przeciwpożarowych oraz klap przeciwpożarowych.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Sukcesywna i cykliczna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na badanie laboratoryjne 20 próbek źródeł światła pod kątem spełniania wymagań zawartych w rozporządzeniu delegowanym Komisji (UE) 2019/2015
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi doradztwa, opiniowania i wsparcia merytorycznego z zakresu realizowanych i planowanych remontów i inwestycji w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe zakup licencji do kompleksowego zarządzania stacjami roboczymi, serwerami, aktualizacjami oprogramowania wraz z instruktażem oraz usługą wsparcia
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Vmware Workspace ONE
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na badanie laboratoryjne 20 opraw oświetleniowych, w tym 5 lamp UV-C
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na usługę wsparcia administracyjnego dla platformy pocztowej Microsoft Exchange oraz platformy telekomunikacyjnej Microsoft Skype
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/748289
-
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę wyposażenia meblowego na potrzeby UOKiK
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/740524
-
Zapytanie ofertowe na wykonywanie usług poboru próbek paliw - rejon północ
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na wykonywanie usług poboru próbek paliw - rejon południe
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na usługę wsparcia technicznego dla systemu kopii zapasowych AVAMAR
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na dostawe środków czystości na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na przedłużenie subskrypcji licencji oprogramowania działającego w trybie on-premise do globalnego zarządzania klasyfikacją informacji, będącego w posiadaniu Zamawiającego (Boldon James Classifier) na kolejny rok
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę przełączników dostępowych
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na usługę monitoringu mediów w zakresie bieżącej działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na dostawę, konfigurację i wdrożenie oprogramowania do Systemu Centralnego Wydruku wraz z usługą wsparcia technicznego oraz szkoleniem
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/693036
-
Zapytanie ofertowe na usługę konserwacji posadzki marmurowej w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/692858
-
Zapytanie ofertowe na zakup kart inteligentnych wraz z licencjami i drukarką na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę wyposażenia meblowego na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie oceny systemu harmonogramowania, rejestracji i monitorowania pomocy publicznej Shrimp ver. 2 pod względem spełniania wymogów w zakresie interoperacyjności i bezpieczeństwa, dostępności cyfrowej, wydajności
-
Zapytanie ofertowe na sukcesywną i cykliczną dostawę artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na sukcesywną i cykliczną dostawę artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie oceny systemu harmonogramowania, rejestracji i monitorowania pomocy publicznej Shrimp ver. 2 pod względem spełniania wymogów w zakresie interoperacyjności i bezpieczeństwa, dostępności cyfrowej, wydajności
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie dwóch przeglądów okresowych systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania, stałych urządzeń gaśniczych głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz drzwi pożarowych w budynku UOKiK przy Placu Powstańców Warszawy 1 w W
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/transakcja/647745
-
Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na Świadczenie usługi doradztwa i wsparcia technicznego w zakresie PPOŻ w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów z siedzibą w Warszawie, PL. Powstańców Warszawy 1.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/transakcja/607386
-
Zapytanie ofertowe na Świadczenie usługi doradztwa i wsparcia technicznego w zakresie PPOŻ w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów z siedzibą w Warszawie, PL. Powstańców Warszawy 1.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na Wykonywanie usług poboru próbek paliw ciekłych i biopaliw ciekłych u producentów i w hurtowniach paliw, gazu skroplonego (LPG) Rejon Południe
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na Wykonywanie usług poboru próbek paliw ciekłych i biopaliw ciekłych u producentów i w hurtowniach paliw, gazu skroplonego (LPG) Rejon Północ
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi doradztwa i wsparcia technicznego w zakresie przygotowania, realizowania i nadzorowania inwestycji i remontów w UOKiK
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na Wykonywanie usług poboru próbek paliw ciekłych i biopaliw ciekłych u producentów i w hurtowniach paliw, gazu skroplonego (LPG) Rejon Południe
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na Wykonywanie usług poboru próbek paliw ciekłych i biopaliw ciekłych u producentów i w hurtowniach paliw, gazu skroplonego (LPG) Rejon Północ
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na usługę elektronicznego monitoringu mediów w 2022 r.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji projektowej montażu piętrowych przegród szklanych z podwójnymi drzwiami przeciwpożarowymi na klatkach schodowych w budynku przy Placu Powstańców Warszawy 1
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie konserwacji i napraw okien oraz drzwi zewnętrznych w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie projektu modernizacji instalacji wentylacyjnej w pokoju badań chemicznych w Laboratorium UOKiK w Łodzi lub adaptację projektu istniejącego
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Docieplenie stropu, remont pokrycia dachowego i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 50 kW na dachu budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/460040
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie projektu modernizacji instalacji wentylacyjnej w pokoju badań chemicznych w Laboratorium UOKiK w Łodzi lub adaptację projektu istniejącego
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
-
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług doradztwa i wsparcia technicznego w zakresie przygotowania, realizowania i nadzorowania inwestycji i remontów w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów z siedzibą w Warszawie, pl. Powstańców Warszawy 1.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/uokik/proceedings
-
Zapytanie ofertowe na kompleksowe usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych (w tym przysięgłych) i ustnych (konsekutywnych, symultanicznych oraz szeptanych) w zakresie języków obcych
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/uokik/proceedings
-
Zapytanie ofertowe monitoring mediów w 2021 r.
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (306,92 KB, pdf, 2020.12.28)
- Zapytanie ofertowe (612,62 KB, pdf, 2020.12.14)
- Załączniki wersja edytowalna (28,14 KB, docx, 2020.12.14)
-
Przeprowadzenia audytu Systemu Harmonogramowania, Rejestracji i Monitorowania pomocy publicznej SHRIMP ver. 2 pod względem spełniania wymogów w zakresie interoperacyjności, bezpieczeństwa, wydajności i dostępności cyfrowej, weryfikacji dokumentacji dot. S
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o unieważnieniu (421,18 KB, pdf, 2020.12.07)
- Załączniki do zapytania ofertowego (118,04 KB, docx, 2020.11.16)
- Zapytanie ofertowe (1,3 MB, pdf, 2020.11.16)
-
Zapytanie ofertowe na adaptację istniejącego projektu modernizacji instalacji wentylacji w Pokoju Badań Chemicznych (pomieszczenie laboratoryjne) w budynku Laboratorium w Łodzi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (294,4 KB, pdf, 2020.11.26)
- Zapytanie ofertowe (634,08 KB, pdf, 2020.11.12)
-
Zapytanie ofertowe dostawa urządzenia do kopiowania nośników
Zapytanie ofertowe BBA.2.261.24.2020
Dostawa urządzenia do kopiowania danych.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/uokik
-
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie analizy użyteczności obecnej strony internetowej Urzędu (audyt UX) zakończonej opracowaniem raportu, opracowanie koncepcji nowej strony internetowej, zaprojektowanie i udostępnienie klikalnego prototypu
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (175,13 KB, pdf, 2020.11.20)
- Odpowiedzi na pytania (160,62 KB, pdf, 2020.11.10)
- Odpowiedzi na pytania (176,82 KB, pdf, 2020.11.06)
- załączniki w wersji edytowalnej (48,73 KB, docx, 2020.11.03)
- Zapytanie ofertowe (375,24 KB, pdf, 2020.11.03)
-
Zapytanie ofertowe na adaptację istniejącego projektu modernizacji instalacji wentylacji w Pokoju Badań Chemicznych (pomieszczenie laboratoryjne) w budynku Laboratorium w Łodzi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy
Pliki do pobrania
- Zapytanie ofertowe (631,14 KB, pdf, 2020.10.26)
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie Programu Funkcjonalno Użytkowego dotyczacego realizacji zadania inwestycyjnego przebudowy schodów wewnetrznych z parteru na I pietro w budynku UOKiK w Warszawie
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (293,18 KB, pdf, 2020.09.22)
- Odpowiedzi na pytania (335,46 KB, pdf, 2020.08.26)
- Załączniki w formie edytowalnej (68,91 KB, docx, 2020.08.26)
- Zapytanie ofertowe (985,15 KB, pdf, 2020.08.20)
-
Zapytanie ofertowe na dostawę oprogramowania biblioteki widm do Spektrometru FTIR
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (202,35 KB, pdf, 2020.09.17)
- Załączniki w formie edytowalnej (24,37 KB, docx, 2020.08.21)
- Zapytanie ofertowe (642,68 KB, pdf, 2020.08.20)
-
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie badania socjologicznego dotyczącego postaw konsumentów i znajomości praw konsumentów
Pliki do pobrania
- Załącznik nr 3 - Istotne postanowienia umowy (256,27 KB, pdf, 2020.08.20)
- Załącznik 2 Wzór oświadczenia Wykonawcy (17,32 KB, docx, 2020.08.20)
- Załącznik nr 1 - Wzór oferty (14,11 KB, docx, 2020.08.20)
- Zapytanie ofertowe (385,85 KB, pdf, 2020.08.20)
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie projektu systemu klimatyzacji precyzyjnej dla pomieszczenia w Laboratorium w Łodzi z siedzibą przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (291,83 KB, pdf, 2020.08.26)
- Zapytanie ofertowe (613,47 KB, pdf, 2020.08.05)
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie ekspertyzy na potrzeby opracowania projektu Polityki Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pliki do pobrania
- Załączniki edytowalne (89,87 KB, docx, 2020.07.24)
- Zapytanie ofertowe (555,99 KB, pdf, 2020.07.24)
-
Zapytanie ofertowe na dostawę oprogramowania biblioteki widm do Spektrometru FTIR
Pliki do pobrania
- Zapytanie ofertowe (642,61 KB, pdf, 2020.07.07)
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie ekspertyzy na potrzeby opracowania projektu Polityki Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pliki do pobrania
- Unieważnienie postępowania (321,96 KB, pdf, 2020.07.03)
- Zapytanie ofertowe (535,91 KB, pdf, 2020.06.23)
-
Zapytanie ofertowe na dostawę zasilacza UPS z modułem bateryjnym – 1 zestaw
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (297,3 KB, pdf, 2020.07.07)
- Zapytanie ofertowe (639,65 KB, pdf, 2020.06.19)
-
Zapytanie ofertowe na usługę nadzoru nad bezpieczeństwem sieci teleinformatycznej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz z konfiguracją urządzeń sieciowych oraz opieką nad ich prawidłowym działaniem
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (186,76 KB, pdf, 2020.06.29)
- Odpowiedź na pytanie (192,09 KB, pdf, 2020.06.24)
- Odpowiedzi na pytania (190,55 KB, pdf, 2020.06.24)
- Załączniki edytowalne (37,87 KB, docx, 2020.06.18)
- Zapytanie ofertowe (960,88 KB, pdf, 2020.06.18)
-
Zapytanie ofertowe na dostawę oprogramowania biblioteki widm do Spektrometru FTIR
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (269,59 KB, pdf, 2020.06.30)
- Zapytanie ofertowe (642,73 KB, pdf, 2020.06.16)
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie ekspertyzy technicznej, określającej możliwość wykonania otworów montażowych w stropie na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego dla „Robót budowlanych z wykonaniem schodów wewnętrznych z parteru na I piętro w b
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (290,29 KB, pdf, 2020.06.26)
- Zapytanie ofertowe (754,46 KB, pdf, 2020.06.03)
-
(02.06.2020) Zapytanie ofertowe dostawa urządzenia do kopiowania nośników
Pliki do pobrania
- Załączniki wersja edytowalna (27,42 KB, docx, 2020.06.02)
- Zapytanie ofertowe (654,04 KB, pdf, 2020.06.02)
-
Zapytanie ofertowe dostawa urządzenia do kopiowania nośników
Pliki do pobrania
- Zapytanie ofertowe (601,67 KB, pdf, 2020.05.12)
- Załączniki wersja edytowalna (27,48 KB, docx, 2020.05.12)
-
Zapytanie ofertowe dostawa urządzenia do kopiowania nośników
Pliki do pobrania
- Załączniki wersja edytowalna (27,2 KB, docx, 2020.04.28)
- Zapytanie ofertowe (663,3 KB, pdf, 2020.04.28)
-
(10.04.2020) Zapytanie ofertowe na usługę dostawy materiałów i testów biologicznych
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (474,51 KB, pdf, 2020.05.11)
- Odpowiedzi na pytania (422,58 KB, pdf, 2020.04.21)
- Zmiana terminu składania ofert (401,14 KB, pdf, 2020.04.17)
- Załącznik Nr 1 Formularz cenowy (14,82 KB, xlsx, 2020.04.10)
- Zapytanie ofertowe dostawa materiałów i testów biologicznych (440,85 KB, pdf, 2020.04.10)
-
Wykonanie projektu systemu klimatyzacji precyzyjnej dla pomieszczenia w Laboratorium w Łodzi z siedzibą przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie wyniku postępowania (198,68 KB, pdf, 2020.04.27)
- Zapytanie ofertowe (453,78 KB, pdf, 2020.04.08)
-
Zapytanie ofertowe dostawa komputerów typu laptop
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (345,98 KB, pdf, 2020.03.13)
- Załączniki wersja edytowalna (31,08 KB, docx, 2020.03.03)
- Zapytanie ofertowe (648,4 KB, pdf, 2020.03.03)
-
Zapytanie ofertowe dostawa urządzenia do kopiowania nośników
Pliki do pobrania
- Załączniki wersja edytowalna (27,2 KB, docx, 2020.03.03)
- Zapytanie ofertowe (600,1 KB, pdf, 2020.03.03)
-
Zapytanie ofertowe dostawa urządzenia do trwałego niszczenia danych na nośnikach (degausser)
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (351,25 KB, pdf, 2020.03.13)
- Załączniki edytowalne (26,24 KB, docx, 2020.03.03)
- Zapytanie ofertowe (588,72 KB, pdf, 2020.03.03)
-
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług telekomunikacyjnych
Pliki do pobrania
- Odpowiedzi na pytania (433,86 KB, pdf, 2020.03.05)
- Odpowiedzi na pytania wraz ze zmianą treści Zapytania Ofertowego (342,4 KB, pdf, 2020.03.04)
- Zapytanie ofertowe (77,85 KB, pdf, 2020.02.27)
-
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług call center
Pliki do pobrania
- Odpowiedzi na pytania wraz ze zmianą treści Zapytania Ofertowego (341,77 KB, pdf, 2020.03.04)
- Zapytanie ofertowe (78,48 KB, pdf, 2020.02.27)
-
Zapytanie ofertowe na wykonywanie usług poboru próbek paliw
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o wyborze Wykonawcy (193,66 KB, pdf, 2020.03.05)
- Zapytanie ofertowe (776,74 KB, pdf, 2020.02.12)
-
Zapytanie ofertowe na usługę gastronomiczną dla 35 uczestników spotkania, organizowanego 13 grudnia 2019 r. w Warszawie
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia (190,2 KB, pdf, 2019.12.13)
- Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego wzór oświadczenia (108,35 KB, pdf, 2019.12.05)
- Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wzór oferty (262,1 KB, pdf, 2019.12.05)
- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego istotne postanowienia umowy (226,13 KB, pdf, 2019.12.05)
- Zapytanie ofertowe (252,05 KB, pdf, 2019.12.05)
-
Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia kompleksowych usług tłumaczeń pisemnych i ustnych
Pliki do pobrania
- Załącznik Nr 4 Formularz cenowy (12,84 KB, xlsx, 2019.12.04)
- Umowa tłumaczenia (542,1 KB, pdf, 2019.12.04)
- Zapytanie ofertowe wraz z Załącznikami (464,76 KB, pdf, 2019.12.04)
-
Zapytanie ofertowe na usługę gastronomiczną dla 330 uczestników, organizowaną 20 grudnia 2019 r. w Warszawie
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia (187,04 KB, pdf, 2019.12.13)
- Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego wersja edytowalna (13,14 KB, docx, 2019.11.27)
- Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego wzór oświadczenia (109,38 KB, pdf, 2019.11.27)
- Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego specyfikacja techniczna (261,37 KB, pdf, 2019.11.27)
- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego istotne postanowienia umowy (227,86 KB, pdf, 2019.11.27)
- Zapytanie ofertowe (427,56 KB, pdf, 2019.11.27)
-
Zapytanie ofertowe monitoring mediów
Pliki do pobrania
- Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego (336,19 KB, pdf, 2019.11.22)
- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (391,52 KB, pdf, 2019.11.22)
- Zapytanie ofertowe (393,95 KB, pdf, 2019.11.22)
-
Zapytanie ofertowe na usługę gastronomiczną dla 160 uczestników konferencji z okazji Światowego Dnia Konkurencji, organizowanej 10 grudnia 2019 r. w Warszawie
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia (191,98 KB, pdf, 2019.12.03)
- Zapytanie ofertowe (576,08 KB, pdf, 2019.10.29)
- wzór Oferty (208,88 KB, pdf, 2019.10.29)
- Istotne postanowienia umowy (231,32 KB, pdf, 2019.10.29)
- wzór Oświadczenia (109,5 KB, pdf, 2019.10.29)
-
Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy komputerów typu laptop
Pliki do pobrania
- Odpowiedzi na pytania (406,49 KB, pdf, 2019.06.27)
- Odpowiedź na pytanie (410,83 KB, pdf, 2019.06.26)
- Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego istotne postanowienia umowy (322,78 KB, pdf, 2019.06.19)
- Załącznik nr 2 specyfikacja techniczna (385,4 KB, pdf, 2019.06.19)
- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wzór oferty (193,52 KB, pdf, 2019.06.19)
- Zapytanie ofertowe (637,61 KB, pdf, 2019.06.19)
-
Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy duplikatorów nośników II
Pliki do pobrania
- Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego istotne postanowienia umowy (322,74 KB, pdf, 2019.06.19)
- Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego specyfikacja techniczna (206,45 KB, pdf, 2019.06.19)
- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wzór oferty (190,64 KB, pdf, 2019.06.19)
- Zapytanie ofertowe (634,99 KB, pdf, 2019.06.19)
-
Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy duplikatorów nośników
Pliki do pobrania
- Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego istotne postanowienia umowy (322,74 KB, pdf, 2019.06.11)
- Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego specyfikacja techniczna (207,08 KB, pdf, 2019.06.11)
- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wzór oferty (193,52 KB, pdf, 2019.06.11)
- Zapytanie ofertowe (635,44 KB, pdf, 2019.06.11)
-
Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usługi cateringu w dniu 13.06.2019 r. oraz w pierwszej połowie grudnia 2019 r.
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie udzieleniu zamówienia (179,28 KB, pdf, 2019.06.14)
- Istotne postanowienia umowy (289,72 KB, pdf, 2019.05.21)
- Wzór oferty (257,73 KB, pdf, 2019.05.21)
- Wzór oświadczenia (166,61 KB, pdf, 2019.05.21)
- Zapytanie ofertowe (633,63 KB, pdf, 2019.05.21)
-
Zapytanie ofertowe na kompleksową usługę gastronomiczną w dniu 24 kwietnia 2019 r.
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia (181,71 KB, pdf, 2019.05.11)
- Zapytanie ofertowe (509,38 KB, pdf, 2019.03.22)
- Istotne postanowienia umowy (395,82 KB, pdf, 2019.03.22)
- Formularz oferty (15,04 KB, docx, 2019.03.22)
- Karta propozycji menu (12,55 KB, docx, 2019.03.22)
- Oświadczenie Wykonawcy (12,66 KB, docx, 2019.03.22)
-
Zapytanie ofertowe dotyczące swiadczenia usługi cateringu w dniu 27.03.2019 r.
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia (181,07 KB, pdf, 2019.04.03)
- Oświadczenie o braku powiązań (61,41 KB, docx, 2019.03.19)
- Zapytanie ofertowe (601,84 KB, pdf, 2019.03.19)
- Wzór oświadczenia (12,65 KB, docx, 2019.03.19)
- Wzór oferty (13,58 KB, docx, 2019.03.19)
- Istotne postanowienia umowy (290,97 KB, pdf, 2019.03.19)
-
Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usługi cateringu w dniach 15-16.04.2019
Pliki do pobrania
- Informacja o udzieleniu zamówienia (227,58 KB, pdf, 2019.05.08)
- Zapytanie ofertowe (715,8 KB, pdf, 2019.03.15)
- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wzór oferty (65,03 KB, docx, 2019.03.15)
- Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego istotne postanowienia umowy (277,53 KB, pdf, 2019.03.15)
- Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie (61,12 KB, docx, 2019.03.15)
- Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego karta propozycji menu (58,04 KB, docx, 2019.03.15)
- Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego wykonane prace (56,92 KB, docx, 2019.03.15)
-
Zapytanie ofertowe na wykonanie wraz z dostawą materiałów promocyjnych (teczki, notatniki, długopisy, smycze, identyfikatory)
Pliki do pobrania
- (05.04.2019) Informacja o udzieleniu zamówienia (118,04 KB, pdf, 2019.04.05)
- zdjęcie poglądowe teczki (457,22 KB, pdf, 2019.03.01)
- zdjęcie poglądowe notatnika (3,51 MB, jpg, 2019.03.01)
- Zapytanie ofertowe (214,55 KB, pdf, 2019.03.01)
- załącznik Nr 2 - istotne postanowienia umowy (345,08 KB, pdf, 2019.03.01)
- załącznik Nr 1 - wzór formularza oferty (65,11 KB, docx, 2019.03.01)
- załącznik Nr 3 oświadczenie (61,11 KB, docx, 2019.03.01)
- zdjęcie poglądowe smyczy (138,02 KB, jpg, 2019.03.01)
- zdjęcie poglądowe długopisu (3,68 MB, jpg, 2019.03.01)
-
Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usługi cateringu w dniu 13.03.2019 r.
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia (186,2 KB, pdf, 2019.04.03)
- Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego (61,11 KB, docx, 2019.03.01)
- Istotne postanowienia umowy (235,63 KB, pdf, 2019.02.26)
- Wzór oświadczenia (12,35 KB, docx, 2019.02.26)
- Wzór oferty (13,43 KB, docx, 2019.02.26)
- Zapytanie ofertowe (485,88 KB, pdf, 2019.02.26)
-
Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usługi cateringu w dniach 19-20.02.2019
Pliki do pobrania
- Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia (176,68 KB, pdf, 2019.03.08)
- Zapytanie ofertowe (527,01 KB, pdf, 2019.02.12)
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
[SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie