Tu jesteś: Strona główna > Edukacja > Edukacja - Konsumenci > Surfuję, sprawdzam, kupuję
Surfuję, sprawdzam, kupuję
Akcja UOKiK miała zwrócić uwagę społeczeństwa na nasilone zagrożenia związane z poruszaniem się w Internecie. Odbyła się z okazji Światowego Dnia Konsumenta (od 15 do 19 marca 2021 r.) pod hasłem „Surfuję, sprawdzam, kupuję. Bezpieczny konsument w sieci”.
UOKiK promował nowe narzędzie edukacyjne, symulator z pułapkami → www.konsument.edu.pl, przygotowany wraz z Fundacją ProPublika. Portal stworzony został z myślą o młodzieży, ale może z niego skorzystać każdy użytkownik sieci w ramach rozrywki w wolnym czasie. Więcej >>>
Urząd uruchomił również stronę Światowy Dzień Konsumenta na Facebooku i zorganizował cykl wideoczatów, podczas których eksperci udzielali porad oraz opowiadali o prawach konsumentów. W transmisjach wzięli udział specjaliści z:
- Punktu kontaktowego polubownego rozwiązywania sporów
- Europejskiego Centrum Konsumenckiego
- Stowarzyszenia Aquila
- Fundacji Konsumentów
- Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Zapis pięciu, tematycznych wideoczatów jest wciąż dostępny:
Więcej informacji:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Departament Komunikacji
tel. 22 55 60 246
e-mail: [SCODE]ZGtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
[SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie