Tu jesteś: Strona główna > Konsumenci > Dla konsumentów > Pomoc dla konsumentów
Pomoc dla konsumentów
Zobacz też:
prawa konsumenta
wzory pism
Pomoc dla konsumentów
Konsumencie, masz problem z kupionym towarem lub usługą? Możesz skorzystać z pomocy prawnej. Prostą poradę, bez konieczności analizy dokumentów, uzyskasz telefonicznie lub e-mailowo. Pomoc w bardziej złożonych sprawach możesz otrzymać od rzecznika konsumentów lub Inspekcji Handlowej. W sprawach transgranicznych lub branżowych - zgłoś się do specjalistycznych instytucji.
Dane kontaktowe do instytucji pomagających konsumentom znajdziesz w wyszukiwarce.
Porady dla konsumentów
801 440 220222 66 76 76
poniedziałek - piątek
godz. 10:00 - 18:00
opłata wg taryfy operatora

uakonsument.uokik.gov.pl - Ваші права в Польщі – ПОСІБНИК ДЛЯ СПОЖИВАЧА
Pomoc specjalistyczna
Spory transgraniczne
Europejskie Centrum Konsumenckie
Energia i paliwa
Punkt Informacyjny dla Odbiorców Energii i Paliw Gazowych
Polubowne rozwiązywanie sporów
Jeżeli konsument zareklamował towar lub usługę, a przedsiębiorca reklamacji nie uznał można skorzystać z polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Stałe sądy polubowne
Jeżeli przedsiębiorca nie uznał reklamacji towaru lub usługi, konsument możne skorzystać z polubownego rozwiązania sporu, a w jego ramach - z sieci stałych sądów polubownych przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.
Nieodpłatna pomoc prawna, porady obywatelskie i mediacja
Wyszukiwarka
Konsumencie, masz problem?
-
Kontakt
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
[SCODE]dW9raWtAdW9raWsuZ292LnBs[ECODE]
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP -
Porady dla konsumentów
- Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 222 66 76 76 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.
- [SCODE]cG9yYWR5QGRsYWtvbnN1bWVudG93LnBs[ECODE]
- Rzecznicy konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie