Zamknij [x]
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookie z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

Uwaga! To jest strona archiwalna UOKiK. Aktualna strona znajduje się pod adresem: uokik.gov.pl

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Powiększ czcionkęPomniejsz czcionkęWersja z wysokim kontrastemWersja tekstowaWersja tekstowaKanał RSSPobierz kod QREnglish version

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Aktualności

Spór - bezpłatna pomoc ekspertów

< poprzedni | następny > 21.05.2014

 Spór - bezpłatna pomoc ekspertów

Konsumencie, masz problem z operatorem telefonii, ubezpieczycielem, deweloperem, czy sprzedawcą obuwia? Jesteś przedsiębiorcą i wszedłeś w spór z klientem? Chcesz polubownie załatwić sprawę i nie wiesz, do kogo się zwrócić - w najbliższą środę (28 maja) w godzinach 10.00–13.00  zapraszamy na bezpłatny dyżur ekspertów

Paweł Ratyński
Wypowiedź Pawła Ratyńskiego z Biura Prasowego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Twoja przeglądarka nie obsługuje formatu HTML5

Istnieje sposób, by sprawnie i bez kosztów sądowych rozwiązywać sprawy na linii konsument-przedsiębiorca. To polubowne rozstrzyganie sporów. Jak z niego skorzystać? Bezpłatną pomoc uzyskasz podczas specjalnego dyżuru, którego organizatorem jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zapraszamy w najbliższą środę 28 maja w godzinach 10.00–13.00 do centrum konferencyjnego UOKiK przy placu Powstańców Warszawy 1.

Podczas dyżuru reprezentanci Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Komisji Nadzoru Finansowego, Inspekcji Handlowej, Rzecznika Ubezpieczonych i Europejskiego Centrum Konsumenckiego będą udzielać bezpłatnych porad zarówno w zakresie sporów dotyczących produktów codziennego użytku, jak i usług ubezpieczeniowych i finansowych. Można będzie także uzyskać wsparcie w sporach o charakterze transgranicznych. Warto zabrać ze sobą wszelkie dokumenty pomocne w ustaleniu szczegółów sprawy (np. korespondencję, pisma reklamacyjne, opinie rzeczoznawców).

Dyżur będzie towarzyszył konferencji poświęconej wdrożeniu do polskiego prawa alternatywnych metod rozstrzygania sporów konsumenckich (ADR). W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele przedsiębiorców, organizacji konsumenckich oraz akademicy zajmujący się arbitrażem i mediacją. Będzie ono otwarte dla konsumentów i ich rzeczników, przedsiębiorców, prawników, przedstawicieli instytucji państwowych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką ADR.

Dodatkowe informacje dla mediów:

Małgorzata Cieloch, Rzecznik prasowy UOKiK
Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 827 28 92, 55 60 314, 55 60 430
Fax 22 826 11 86
E-mail: malgorzata.cieloch@uokik.gov.pl

Dodatkowe informacje dla konsumentów:

Urszula Adamczyk
Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 55 60 273
E-mail: urszula.adamczyk@uokik.gov.pl

 

 

Tagi: sądy polubowne, spory konsumenckie, ochrona konsumentów, inspekcja handlowa, IH, ochrona konsumentów, mediacje, delegatury,

Pliki do pobrania

 

Warto przeczytać

PZPN i Ekstraklasa zmieniają praktyki
PZPN i Ekstraklasa zmieniają praktyki

Po interwencji Prezesa UOKiK, PZPN i  Ekstraklasa SA zmieniły swoje praktyki, które mogły stanowić nadużywanie pozycji dominującej.   ...>

Autocentrum AAA Auto - dwie decyzje Prezesa UOKiK
Autocentrum AAA Auto - dwie decyzje Prezesa UOKiK

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał dwie decyzje w sprawie AUTOCENTRUM AAA AUTO – łączna kara to ponad 72 mln zł. ...>

Tucz kontraktowy - dwie decyzje zobowiązujące
Tucz kontraktowy - dwie decyzje zobowiązujące

Po interwencji UOKiK poprawi się sytuacja producentów trzody chlewnej w systemie tuczu kontraktowego.   ...>

Nowe decyzje i postępowania Prezesa UOKiK w sprawie zatorów płatniczych
Nowe decyzje i postępowania Prezesa UOKiK w sprawie zatorów płatniczych

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary w łącznej kwocie prawie 8 mln zł na spółki Volkswagen Poznań i Solaris Bus & Coach za tworzenie zatorów płatniczych.   ...>

Decyzja Prezesa UOKiK - kara dla CANAL+
Decyzja Prezesa UOKiK - kara dla CANAL+

Prezes UOKiK nałożył ponad 46 mln zł kary na CANAL+ Polska oraz nakazał zwrot środków konsumentom. ...>

Wakacje.pl - decyzja Prezesa UOKiK
Wakacje.pl - decyzja Prezesa UOKiK

Prezentowane na stronie wakacje.pl ceny wielu wycieczek były nieaktualne lub niepełne – inna cena pokazywała się w wyszukiwarce, a inna po rozwinięciu szczegółów oferty.   ...>

 

  
  

Do góry